Slutat för dagen.

Jag kom hem från skolan för kanske 10 minuter sedan?
Och det var en lugn dag med massa roligheter.
Dock så ska jag börja fota lite under skoldagen.
Dock inte under lektionerna, för det är tydligen en regel att man inte får fotografera under lektions tid.
AWESOME RULE! NOT.
nej men , jag ska se ifall jag kan fota lite studiematerial och sådant skoj.
Nej , jag ska fota lite roligheter som händer i skolan.

När jag kom hem från skolan idag började det ösregna.
Tur att jag hann hem innan det startade.
Så nu sitter jag här och åt precis upp min smörgås.

Glas O'boy med en fralla med ost på.


Vilket ösregn , bort bort bort.




Dela med dig
Postat av: Emma M

macka*

hahah :D

2010-05-25 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0