ESC kval nummer 2 + Evelina !

Nu börjar jag ladda för Eurovision song contest kval nummer 2.
Där faktist sverige är med och tävlar.
Nu får vi bara hoppas att Anna går vidare till den stora finalen som är nu på lördag.
Så vi får bara hoppas.

Och dessutom vill jag få alla mina läsare att kolla in denna söta tjej.
Hon heter Evelina och är en kompis till mig.
Hoppas ni läser hennes blogg, och självklart kommenterar.

www.checki.blogg.se

Här är en bild på mina solglasögon jag köpte idag.
199:- på MQ






Dela med dig
Postat av: Evelina

Åh, ska ockå kolla på det :) heja Anna!



Aw, Simon då :) vad söt du är :) Tack ^^

2010-05-27 @ 20:40:59
URL: http://checki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0