Svar på kommentarer!


Svar: Tro det eller ej! Men jag är faktist 14 år.
Jag är född 1996! Alltså 14 år.
Jag är väldigt lång 1.87 cm och det kan nog vara därför.
Och att jag har min lilla mustach! (Ska raka bort den imorgon)
Men vad ni tror om mig, är det något jag ska bry mig om på något sett?
Det är bara så synd att ni tror saker som verkligen inte stämmer in.

Svar: Jag är verkligen inte wb Kissie.
Jag är mig själv.
Jag förstår inte, är man wannabe Kissie bara för att man gör serier?
Jag vill verkligen inte härma Kissie med någonting.
Jag kör min egna blogg där jag skriver om min varddag och mina tankar och åsikter m.m
Jag är alltså min själv, ingen annan!


Dela med dig
Postat av: pauli♥

sv: ja visst va hon, dock tyckte jag inte klänningen var den finaste..

2010-06-21 @ 01:59:22
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: pauli♥

mjaa.. tycker den va sådär faktiskt :)

ja jag såg det, den va jättefin :)

2010-06-21 @ 03:14:57
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0