Ett fantastiskt fint bröllop!

Det var ett jätte fint bröllop, och middagen och allt annat.
Det var verkligen roligt att se på.

Jag vaknade klockan 12:45 och satte genast på tvn eftersom de började sända 13:00.
Och sen dess har jag kollat på bröllopet på svt1.

Det var verkligen fint, och jag blev till och med rörd så fint det var.
Victoria såg ut som en prinsessa idag!
Daniel vet jag inte riktigt hur jag ska bedömma hans "look", Han såg ut som alla andra (nästan).

Det var så fint planerat.
Hur alla gäster kom in på den "Blåa mattan" och in i kyrkan.
Hur Victoria och Daniel sedan färdades med vagnen genom stockholm och sedan med båten.
Det var så väl planerat och så fint gjort.

Och middagen!
Kungen gjorde ett fint tal.
Men det var något speciellt med Olle Westling & "Prins Daniel's" tal.
De sa det på ett sätt som det berörde mig med.

Tårtan 330 cm hög!
Den såg verkligen god ut.
Och den var väldigt fin.

Den otroliga dansen!
De gjorde den galant, och så fint.
Blev verkligen glad över att de har lyckats med bröllopet så bra, och jag är verkligen inte missnöjd med resultatet av bröllopet.
För det var verkligen så intressant och roligt att se på.
Sedan när de dansade med svärföräldrarna, går inte att beskriva.

Om jag är glad och lycklig över det här, så måste Victoria och Daniel vara det ännu mer!

Bilder lånade från aftonbladet.se




Dela med dig
Postat av: MyzaaN

haha okejs så bra ;D

händer idag då ?!:D

2010-06-20 @ 10:53:51
URL: http://myzaans.se
Postat av: pauli♥

kollade faktiskt lite för nyfikenhetens skull :)

2010-06-20 @ 13:26:09
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Engla Loviza

Haha jag använder mig inte av det :o om jag ser en bra blogg sparar jag den helt enkelt:)

2010-06-20 @ 13:52:46
URL: http://herstorysofar.blogg.se/
Postat av: pauli♥

sv: jag tycker det också faktiskt :)

2010-06-20 @ 14:37:14
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0