YOUR MAKING ME HOT HOT HOT

Asså varför är det så varmt för?
Det var jätte skönt igår när det regnade ju ;(

Jag har spenderat dagen med att kolla igenom gamla bilder som jag har på datorn, och hittade bilder från förra året.
Då var jag som de då kallades fjortis.

Jag förstår inte varför stockholmare stör sig på varför vi här i Göteborg säger fjortis och vissa 08:or tycker det låter asfult.
Men vad gör egentligen inte fjårtis då? det låter värsta snobbigt och äckligt...
Fjårtis får mig låter som en svamp... som en blandning av en champinjon...

Har du haft en period där du var fjortis?
Jag var faktiskt fjortis redan som ung ;)

Kramar Simon

Dela med dig
Postat av: Mel

Har en varit fjortis, som tur är... Avskyr tjejer som är fjortisar, förmodligen därför jag ej är en.

2010-07-09 @ 18:21:40
URL: http://everythingaboutmel.blogg.se/
Postat av: Elle

Jag är inte fjortis, phuu.

Men har en känsla av att jag kommer bli det. :s

2010-07-09 @ 18:34:57
Postat av: Julia

Jag kommer facktist från stockholm och varför jag inte tycker om när folk säger fjortis är för att minna föreldrar alltid säger det och det läter skit skumt för att alla andra säger fjårtis jag vet inte det är väll en vanesak eller något...



PS har alldrig varit fjortis, tur det...

2010-07-10 @ 11:03:58
Postat av: Clara

du liknar taylor lutner lite , .... :P

2010-07-10 @ 17:57:05
Postat av: Heej

HERREGUD VA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT. (LLLLLL)

2010-07-11 @ 00:08:24
Postat av: :!

Jag bor i norrland och jag sejer Fjortis?

Jag har en kompis i stockholm som sejer Fjårtis?

jag tycker inte det låter fint precis men jag tror det är för att dom inte vill blanda ihop Fjortis och 14 åring ;)

ps. HAn är INTE lik Tay:D

2010-07-11 @ 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0