SIMON SKRIVER VAD HAN TÄNKER...

Jag bloggar för att det är lättare att skriva mina tankar här i bloggen.
Skriva hur jag känner...

Det finns saker som jag bara håller inom mig som jag inte berättar för någon.
Det finns saker jag vill berätta men vågar inte.
Jag vågar inte nämna det i bloggen heller.
Jag tycker inte det är lönt.

Men vänner sviker och bedrar, snart finns inga sanna kvar.

Jag tycker det är roligt att berätta vad jag gör om dagarna. (Det är inte precis mycket som händer)
Och just skriva mina tankar och åsikter.

Jag är en person med humor.
Jag visar min humor när jag trivs med de jag är med.
Trivs jag inte med de jag är med... Då visar jag inte min humoriska sida av mig.

Men jag trivs med att blogga och jag trivs med mina läsare.
Därför visar jag min humoriska sida.

Jag är väldigt dålig på att visa min humor med text... Därför visar jag min humor i mina videos.
Och det är Simon som ni ser i videosen... Jag är som jag är.
Kalla mig vad du vill... Jag är mig själv och kommer alltid vara mig själv.
Jag tänker knappast ändra på mig för att några idioter stör dig på mig.

Dela med dig
Postat av: matilda

=)

2010-07-11 @ 16:42:00
URL: http://cupcakejunkie.bloggplatsen.se
Postat av: MalinLindberg

Elskar dig simon, Du e sa sjukt snell att det inte e sant. Fortsett vara den du e. :)

2010-07-11 @ 19:32:01
Postat av: joakimemanuel

rätt sagt simon!

2010-07-12 @ 01:04:26
URL: http://joakimemanuel.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det märker jag, det att du är dålig på att visa din humor i texter... Jag gillade inte dig direkt innan men nu gör jag det, eftersom jag såg din blogg för inte så länge sen. xD

2010-07-13 @ 14:11:46
Postat av: Kajsa Pedersen

Fan vad du trivs med mig då ;) Vi har ju SJUKT kul!

HUGS

2010-07-15 @ 17:20:35
URL: http://kajsapedersen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0