JAG VANN!

ohyes!
Var på Liseberg med Olivia och Amy idag.
Det var knökat med folk och långa köer på attraktionerna...
Så vi tog oss en glass och satte oss och pratade och sedan gick vi bara runt på Liseberg och spelade och lite så...
OCH JAG VANN DAIM :D

Seda åkte vi hem till Olivia och var hos henne lite.
Sedan skulle jag hem och stod och väntade på bussen...
På andra sidan busshållplatsen ser jag en man som kollar på mig och han ser mig och börjar gå mot mig...
Mina ben började skaka direkt...
Och han kollade på mig men gjorde han något?
Nej... Han bara gick förbi mig...
Men blicken hade han fortfarande på mig.
Han var en aning mysko...
Man går inte ute med joggingbyxor och flippflopps när man väntar på bussen? eller?


Dela med dig
Postat av: Sqream

HAHA, det sista var bäst dx

2010-07-14 @ 20:42:58
Postat av: Julle:-)

Jag känner Olivia. :D

2010-07-14 @ 21:39:24
Postat av: elli

jo, jag gör det ^^ det är ju fan svinkallt ute ;)

2010-07-14 @ 21:42:06
URL: http://musicweed.blogg.se/
Postat av: joakimemanuel

haha, det va ju mycke! :D

2010-07-14 @ 23:34:24
URL: http://joakimemanuel.blogg.se/
Postat av: Nicolina/Elio1

Grattis! =D

2010-07-15 @ 09:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0