Gamla sommarhits!

Kommer ni ihåg sommarhitsen från förr?
Dom som man liksom blir glad av att lyssna på idag...

Det finns en som jag minns jätte mycket och som jag får sånna barnminnen ifrån.

Det är Paradiso - Bailando :D
Det ger mig ett speciellt barnminne.

Jag är inne i mitt rum och sätter på en skiva. En typisk sommarskiva.
Och denna låt började spelas, och självklart började jag dansa med mig själv inne i mitt rum.
Och absolut ingen aning om vad dom sjung om...

Men visst är det härligt att om man hör en gammal sommarhit från förr så får man allltid ett minne som kommer i huvudet. Som om jag skulle ta och spela upp en 80 tals dänga skulle säkert min morsa rabbla upp ett minne hon hade när hon var yngre.
Det kommer säkert alltid upp ett minne som man antingen vill dela med sig av eller inte.

Har du något minne av någon gammal sommarplåga?
Kramar Simon.

Dela med dig
Postat av: PeRnIlLa WaHlGrEn

jag får minnen av piccadilly cirkus!

2010-07-09 @ 02:05:20
Postat av: http://elinandsara.blogg.se

bailando bailando amigos adios adios! :D

2010-07-09 @ 14:09:56
URL: http://elinandsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0