EN NY UPPDATERING OCH NYA PLANER!

Hej alla goa läsare!

Jag ber om ursäkt att jag inte uppdaterar så ofta på dagarna.
Men här i Göteborg är det grymt varmt.
Så jag har ingen ork, jag ligger bara här i sängen eller på soffan och svettas ihjäl.

Men eftersom jag alltid har så värst tråkigt så tänkte jag börja göra roliga videoklipp.
Så vad tycker ni om det? :question:

Jag ska försöka spela in en rolig video snart:thumbup:

Kramar Simon

Dela med dig
Postat av: Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



-Visa en bild på dig och din kropp (anonym - utan anstikte)



-Skriv din ålder, längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att bekämpa de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Intresserad? Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak

2010-07-06 @ 22:00:49
URL: http://toppkroppens.blogg.se/
Postat av: Evelina

I ditt senaste videoinlägg, har du ju gjort om din röst, vad för program använder du? :)

2010-07-06 @ 23:30:36
URL: http://checki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0