DET GÅR INTE!

Ja! :(
Det går inte att ladda in bilder till bloggen från pappas f*cking konstiga dator!!
Jag blir så irriterad :mad:

Så imorgon laddar jag upp bilder, I promise! :D

Amy sover här inatt och imorgon blir det bara en rolig dag i eriksbo.
Och pappsen fyller år imorgon. Jag vet inte ens hur gammal han blir...
Men det blir väll inte så mycket imorgon annars.
Ska se till att åka hem till mamma ungefär vid den tiden Amy drar imorgon.

Vi höres mer imorgon ;)
Kramar Simon

Dela med dig
Postat av: En bögs liv

Härligt :D Det är bra med mig också. Jag har ny design, vad tycker du?! :D

2010-07-04 @ 12:54:15
URL: http://morgans.nu
Postat av: Josefine :D

Yey! :D

2010-07-04 @ 14:54:28
Postat av: Vera

Hihi. :)

2010-07-09 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0