Eurovision song contest 2010 KVALET!

Dags för eurovision song contest idag då.
Första Kvalet för iår.
Vilka går vidare, och vilka åker ut?

Sverige är inte med idag, utan våran vinnare Anna Bergendahl är med i andra kvalet, som är på fredag den 27/5.
Jag tror Sverige har stor chans iår faktist.
Om jag vågar chansa så tror jag Anna kommer topp 5 i finalen den 29/5.

Några länder som tävlar i dagens kval är:
Belgien
Finland
Island
Serbien
Grekland

Jag har faktist inte hunnit lyssna på de andra ländernas bidrag.
Men det kanske är roligt att kunna få höra dom första gången idag.

Jag älskar Melodifestivalen, det är något av de roligaste jag vet.



Läs mer om eurovision song contest 2010 HÄR


Dela med dig
Postat av: Patrik

haha det där kommer jag inte ens titta på faktiskt ;)

2010-05-25 @ 21:07:14
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: MADELEINE ♥

att sverige vinner. ahahahah

2010-05-25 @ 22:40:03
URL: http://imadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0