Hos Faster

Nu är jag hos faster och jag har varit här en stund nu.
Vi har ätit supergod mat fläskfilé med pommes frites och béarnaisesås. MUMS!

Och så har jag fått veta att imorgon kommer det hem byggare till henne som ska fixa hennes luckor och skåps dörrar.
Så främmande personer kommer hem till henne medans jag är hemma själv. BIG SMILE!
Hur farliga kan de vara egentligen? De kommer bara väsnas lite, och dom kommer nog inte prata med mig.
Så mobbad blir jag säkert här.
Och hoppas inte det tar lång tid, och vad kul det skulle vara om dom råkar göra sönder hela stället.
Så kan jag skylla på dom :D

Men nu sitter jag här i fasters låga soffa och får ryggskott.

Dela med dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0