I'LL BRING THE SEXY BACK!

Jag har precis kommit ur en kall dusch... Härligt att verkligen ta en kall dusch när det är varmt både inne och ute.
Idag händer inte så mycket.
Jag ska väll bara vara hemma det är jag ju ändå bra på att vara och ska nog sätta på en film som jag inte sett på ett tag.
Och senare ikväll ska jag gå ut och gå... Jag måste ändå röra på mig och få frisk luft eftersom jag sitter framför datan hela tiden...
Men när jag väl tänker efter... Vad gör jag egentligen vid datorn?
Jag bloggar och kollar runt på facebook... Ibland chattar jag med några på msn?
Vad mer...?

Ibland är man helt bortblåst inne i huvudet.

Vad har ni för er?
Kramar Simon

Direkt ur den kalla duschen... UNDERBART!

Dela med dig
Postat av: paow

haha, jag misstolkade det lite :-{

2010-07-10 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0