SKOLA PÅ MÅNDAG!

Nu kommer en liten snabb uppdate!

Jag gick och la mig tidigt igår.
Runt halv ett, så vaknade jag runt 11.

Jag börjar ju skolan snart, så jag måste börja ställa om mig.
Man kan inte vara uppe till klockan 4 och sedan sova hur länge som helst.

Jag börjar skolan redan på måndag, det är inte rättvist!
Som jag redan skrivit här i bloggen, så längtar jag till skolan endast för att se vårat schema och träffa dom jag inte träffat under lovet.

Men idag tror jag att jag ska ta det lungt.
Jag ska äta frukost nu, sedan ska jag och mamma dra ner till banken för att visa mitt pass.
Jag var tvungen att visa legitimation igår när vi skulle skaffa bankkort till mig.
Och tydligen så är pass ett legitimation.
Så vi ska åka ner dit snart och få det klart!

Sedan när jag får mitt bankkort ska jag se till att shoppa mycket! :)
Kramar Simon

Dela med dig
Postat av: Jessica :D

Jag börjar nästa måndag. D:



Föresten.. Jag drömde om dig inatt, du sa att du blev as rädd när tjejer bara kom fram till dig eller nå sånt. o.O

2010-08-12 @ 14:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0