god morning sweden!

Nämen tjena hallå?
Wazzup mothafuckas?

Nej men hej på er.
Har precis vaknat och ska vara med Olivia och Amy en snabbis idag.
Sedan ska jag iväg till Allum.

Och nu har jag fett tråkigt.
Hoppas ni har det roligare.

Kramar Simon

Dela med dig
Postat av: kames - vetlandas stolthet!

sv: du har tagit bort min på fb och allting.

blir så trött på dig, visst man kan ju för fan trivas med att vara tjock och äcklig. jag tkr inte det är trevligt, det har fan inte ens med saken att göra, nämde inte tjocka i videon så ;) orkar inte med dig längre simon, allt detta pga. jag inte länkade dig, right ?

2010-08-01 @ 12:58:50
URL: http://kames.blogg.se/
Postat av: kames - vetlandas stolthet!

sv: jag hade fan tänkt sätta in en ikon i menyn som man kunde klicka på, som tex. min konatkt/portfoli & beställ design som leder till dig. bye

2010-08-01 @ 13:07:01
URL: http://kames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0