ÄNNU EN NATT!

Det blev ännu en natt med tältning.
Och nu är jag faktiskt hemma.

Vi gick och la oss tidigt inne i tältet igår.
Och satt och pratade.

Efter ett "långt" tag somnade en efter en.
Tillslut var det bara jag och 2 vänner till som var vakna.

Så vi gick ut och klockan var väll bara runt 01:00.
Så vi gick ut och gick lite så.

Sedan kom vi tillbaka och vi gick och la oss, iallafall 2 av oss.
Jag somnade rätt snabbt.

Sedan sov jag, och vaknade till och klockan var runt 06:45.
Så jag bestämde mig för att gå hem.
För jag kunde verkligen inte somna om i tältet.
Det var varmt och jag var "svettig" i nacken.
Något som verkligen var obehagligt.

Så kommer min vän in i tältet.
- Hej, jag har inte sovit på hela natten!
Så hon följde mig hem.

När jag kom hem gick jag och la mig.
Sjukt skönt att somna i sin egna säng.
Och efter några timmar ringer det på mobilen.

Vän - Vart är ni?
Simon - Vilka vi? Jag är hemma.
Vän - Men *namnet* då?
Simon - Hon följde mig hem, sedan gick hon iväg.
Vän - Aha, men du får hjälpa till med tältet och det.
Simon - Nej för jag ska iväg, och det var jag och *namn* som satte upp tältet igår.
Vän - Men madrasserna och sånt också!
Simon - Jag sov på en madrass i fredags, och inatt sov jag inte på någon.

Det blev ett tjat i den konversationen.
Jag kan inte garantera att det är den exakta konversationen.
Men det var så på ett ungefär.
Ifall jag skulle ta den exakta så skulle den vara såå lååååång!

Jag fattar egentligen inte varför alla ska vara så rättvisa i deras situationer.
Sedan när det blir min situation så skiter dom fullständigt i det!
Rättvist är det sista som finns här där jag bor.
Det är helt sjukt!

Hoppas ni har det skönt, och har sovit jätte gött i helgen.
Imorgon börjar skolan för mig.

Kramar Simon

Dela med dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0