Min & Kusins msn konversation!

Min kusin & jag diskuterar om en mobil.


Amy:- wiiie, man får en navigator med också, trorja det stod.
Simon:-  WOOW! vad är det?
Amy:- HAHA! , Asså vägvisarsak, sån man har i bilen när man ska hitta rätt.
Simon:- MEN VA FAN SKA VI MED DET TILL?
Amy:- HAHA , Fan vet jag, men det är coolt endå.
Simon:- Du är fan störd!
Amy:- Om man ska någonstans å man inte vet vart det ligger.
Simon:- HAHAHA
Amy:- HAHA

5 sekunder senare!

Amy:- Oh det är 2 megapixel på den! det är lagom.
Simon:- HAHAHA fan vad dåligt!
Amy:- Nejdå!

Ibland är man en bimbo, det är vi alla någon gång.


Dela med dig
Postat av: AMYYYYYYY

HAHAH, bäst! <3

2010-05-30 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0