Maria Montazami

Är det de här du kallar kärlek?
JA!
Jag visste inte vem Maria Montazami var från första säsongen av Svenska Hollywood fruar,
det var ju först Anna Anka som var tittar favoriten.
Men sen i slutet , du tog mig med storm.
Jag blev förälskad.
Maria är en stört skön person.
Även om jag inte känner henne, Men ändå så känns det som att man gör det.
Andra Säsongen av Svenska Hollywood fruar så blev du genast tittar favoriten, Du tog inte bara mig utan hela sveriges hjärtan.
Det är du som gör så att man vill se på programmet, det är du som gör så man vill se nästa veckas avsnitt.

Aldrig har jag blivit så fast som jag blivit på Maria.
Hon verkar vara en toppen kvinna på ett toppen humör.

Hon är en tuff brud i lyxförpackning!
Här bloggar Maria Montazami




Dela med dig
Postat av: J O H A N N A

Maria Montazami ftw!

2010-05-24 @ 21:34:13
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/
Postat av: Simon Andersson

:)

2010-05-24 @ 22:24:33
URL: http://smiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0