Godis Armband

Kommer ni ihåg dessa?

Det är godis armband med små runda cirklar runt bandet.
Det finns olika färger på armbandet, vissa är rosa,gula,blåa,gröna och vita.

Det innehåller bara socker, men hallå? det är ju lördag nu.
Eftersom jag alltid måste tugga på något när jag sitter stilla, så blir dessa perfekt ju.

Det finns att köpa på olika ställen.
De finns sånna i Lördags påsen, den som man köper och där finns massa blandat.
Men ibland också vid lösgodiset finns det en låda med sånna, där köpte jag och köpte 5 stycken .




Dela med dig
Postat av: Lovisa

riktigt goda är dom ;)

have a nice weekend :)

2010-05-29 @ 18:29:23
URL: http://sommarlovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0