Vem är Simon Andersson ?

Jag tänker berätta lite om mig själv för er.

Jag heter Simon Andersson och är 14 år.
Bor i en ort i Göteborg och trivs där så bra.

Sport är ingenting för mig, Jag trivs bäst uppe på en scen.
Alltså teater.
Teater har jag gått i sen tredje klass.
Och älskar när folk ser på mig .

Jag kanske har attityd , men innerst inne är jag en go kille.
Det kommer säkert ni märka här i bloggen.

Jag bor i en lägenhet någonstans i Göteborg med min mamma och syster.
Min mamma och pappa är skilda och bor hos pappa varannan helg och resten hos mamma.
Men mina föräldrar ska jag hålla så mycket utanför bloggen som det går.

Men min syster däremot kan jag prata om.
Hon heter Malin och är 16 år, och henne kommer jag bra överrens med IBLAND.
Om du vill veta mer om henne kan du kika in på hennes blogg HÄR

Vet inte mer vad jag ska fråga .
Men kontakta mig om du vill fråga något.



Dela med dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0