Nu är jag igång!

Äntligen. Hihi
Så har min vän kunnat fixa bloggen.
Blev väll inte så värst överdriven och inte så enkel heller om man nu kan säga så.

Vännen som fixade bloggen alltså färgen och designen och sånt heter Felizia.
En grymt snäll och omtänksam tjej.

Sen har vi ju personen som gjorde bilden till mig.
Alltså Header bilden, och den personen som var snäll och gjorde den heter Melina.
Också en grymt rolig och omtänksam tjej.

Så kramar till dom och till er.
Så hörs vi .


Dela med dig
Postat av: Anonym

Hej Simon.

Jag tycker att du är så snäll och söt. :)



Kram

2010-03-17 @ 18:21:33
Postat av: malinzofia

Varför frågade du inte mig, när du vet att jag kan göra så mycke finare bloggdesigner? :p

2010-03-17 @ 18:56:34
URL: http://mzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0