TRÅKDAG!

Jag hatar egentligen dessa dagar när man hade något planerat som inte blev av.
Och sedan sitter man bara där hemma och gör absolut ingenting.
Och det har vart så varmt, så äckligt varmt och nu har äntligen solen gått i moln.

Jag hade bestämt att åka ner och vara med Amy och Olivia.
Så jag vaknade utav att någon ringde och klockan var redan 12:45!
Jag hade förstört min dag.
Så jag orkade såklart inte åka ner till dom idag.
Så jag har bara vart hemma.

Imorgon får jag se vad som händer.
Har frågat mamma om vi kan åka till Allum imorgon.
Kanske svarade hon , självklart säger dom alltid kanske.
Jag har inga pengar, men jag får se ifall jag hittar något och får tjatat på mamma så hon köper det till mig isåfall.

Jag fick färg igår när jag solade under väntan på att allsången skulle börja :D

Hoppas ni haft en Toppen dag!


Kramar Simon


Dela med dig
Postat av: Nathalie

jag har haft en helt okej dag:)

2010-06-29 @ 21:56:57
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, hatar att sova bort halva dagen, dock är det rätt vanligt på sommarlovet, haha :D

2010-06-30 @ 03:13:55
URL: http://emmabacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0