Nancy's mördare begått fler brott?

Läste nyss i gp att Nancy Tavsan's mördare kanske begått fler brott.

"22-åringen greps initialt inte för dödsmisshandeln av Nancy, utan för ett annat våldtäktsförsök och ett personrån mot en 29-årig kvinna strax före jul" så står det i gp.

Vid Nyårs natten blev Nancy Jennifer Tavsan ihjälslagen vid hjällbo.
Och det gick några månader tills dom fick fast en som blev häktad för misstänkt.
Och nu också att Nancy nu kan ha blivit utsatt för ett grovt våldtäktsförsök.

Den misstänkta förnekar till de anklagelser som riktas mot honom.
Men jag hoppas snart att vi får detta klart.
Att de får dit den person som mördat henne.

Jag läste nyss hennes blogg också.
Det var inte något skrivet sedan 2009-08-02.
Jag tycker att det är fel av mig att lägga ut hennes blogg här, så därför gör jag inte det.

Vila i fred Nancy Jennifer Tavsan ♥





Dela med dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0