Ingen Kamera!

Jag har tyvärr ingen kamera med mig.
Men min Faster har en webb inbyggd i sin dator och jag har försökt få upp självaste det man tar kort och sånt med. Men nej det vill inte funka.

Så ni får inga bilder på mig förrens imorgon kväll någon gång tror jag.
Eftersom det är då jag åker hem.
Saknar verkligen min säng...

Och varför jag gör det är att jag har faktist en skön säng.
Den är liten men den är otroligt skön.
DEN ÄR FRÅN IKEA , MEN ÄNDÅ.

Så imorgon får jag sova i den en natt sedan ska jag ju till pappa i helgen.
Fredag till söndag är jag hos pappa, och på fredag blir det faktist Liseberg med Kusinen Amy.
Då jag ska köpa ett par brillor jag velat ha.

Jag är trött, men det är inte dags för sängen än, utan jag ska försöka kolla lite på CSI NY.
Sedan blir det sängen.



Dela med dig
Postat av: paulina♥

sv: haha ja precis :)



har inte gjort nåt speciellt. jobbat hela dagen, inte så himla kul i det här dfina vädren men iaf. vad har du gjort?

2010-06-17 @ 17:15:26
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: paulina♥

oj vädret*

2010-06-17 @ 17:15:43
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0