önskar jag var en annan person!

Har ni inte önskat att ni var en helt annan person någon gång?
Att ni var någon person i klassen som var bättre på saker , någon som såg bättre ut en vad man själv gjorde...
Jag har alltid tänkt på det...

Jag är nöjd med mig själv... Ibland.
Men ibland önskar jag bara att jag var bättre på saker, såg bättre ut...
Mitt självförtroende varierar... Ibland är det på topp... Ibland är det i underjorden känns det som.
Ibland älskar jag mig själv... Ibland ogillar jag mig själv så starkt.

Jag önskar ibland att jag var den personen som är bäst i alla ämnen som får toppen betyg.
Ibland önskar jag att jag var den där sportkillen som kan alla sporter och har musklerna.
Ibland önskar jag att jag var killen med talangerna... Som på något sätt får uppmärksamheten.

Jag tänker alltid ifall jag ser en person som jag tycker verkar har det bra så tänker jag att jag vill vara i hans/hennes skor.

Hur du någongång velat vara någon annan än dig själv?
Kramar Simon

Dela med dig
Postat av: Jossi

Ohja, det har jag självklart velat.

Oftast velat vara.. vissa sorts tjejer (fail det låter nu men mm). Men aaaa.

2010-07-10 @ 00:56:25
Postat av: ♥PikaPika

Ja.

2010-07-10 @ 01:26:17
URL: http://chikaku.blogg.se/
Postat av: Julli

Ohja, det kan man mycket väl önska sig ibland. :)

2010-07-10 @ 13:12:16
URL: http://julliongsm.blogg.se/
Postat av: Shems

nää jag har aldrig ju gjort det ..

2010-07-10 @ 14:39:35
Postat av: ewelina jungmarker

snygg blogg ;)

2010-07-10 @ 14:58:20
URL: http://jungmarker.blogg.se/
Postat av: dess

du har ju talang simon, massor.

2010-07-11 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0