DANMARK!

Vaknade 12:40 någonting...
Jag gick och la mig runt 5 inatt.

Iallafall, nu berätta mamma att vi ska till danmark nästa vecka i 2 dagar :d
Det blir ju suveränt, jag hör nu också att mamma diskuterar med en vän om Stockholm...
Hoppas vi åker upp till stockholm bara för någon dag, jag har aldrig vart i Stockholm.
Så det skulle vart roligt att åka upp dit.

Jag ska snart fixa mig så jag är beredd.
Ska ut med vänner idag, så jag uppdaterar senare ikväll tror jag.

Vad ska ni göra idag?
Kramar Simon

Dela med dig
Postat av: fille

vad roligt.

brukar vara på badhotellet i danmark.

vet inte vad det heter

2010-07-21 @ 15:13:13
Postat av: Anna

Ursäkta med såg klippet på youtube med kissis nya låt ;)

Äh äru bög :o?

2010-07-21 @ 20:53:18
URL: http://annna.blogg.se/
Postat av: Murielle

Kul, och om du kommer till sthlm kanske du träffar mig. :)

2010-07-22 @ 14:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0