DANMARK!

På onsdag drar jag till Danmark med min syster,mamma & mammas kompis.
UNDERBART!

Vi ska bila ner... ehe...3 timmar i bilen. DAAAMMMPPP!
Iallafall, vi ska bo på hotell opera i köpenhamn.
Och jag har fått veta att dom har frukost buffé... MUMS!
jag kommer dit och det tar slut, HABIBI!

nej men...
Jag är övertrött och ska nana.
Ville bara berätta detta så ni inte undrar varför det är så dålig uppdatering på onsdagen ;)
Och det är gratis internet på hotellet, så min syster tar med sig sin dator så jag får låna och uppdatera bloggen med.
Jag älskar min syster när hon är snäll :D

Ha det göttans!
Kramar Simon

GLÖM INTE ATT RÖSTA I VECKANS BLOGG!

Dela med dig
Postat av: ellie m

jätte fin blogg (a)

2010-07-27 @ 11:09:49
URL: http://elliestaffs.devote.se/
Postat av: S,

Eh. Du dampar på tre timmar, tänk när jag har bilat upp till finland. Högt upp... Det är inte kul du.. då är det ett antal mer timmar än danmark..

2010-07-27 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0