NU ÄR DET SLUT!

Jag har ingen ork nu!
Ingen ork att blogga, jag har lovat mig själv att satsa mer på skolan.
Mer än vad jag redan gör.

Jag känner att jag inte orkar bli irriterad och osäker när jag vet att jag inte kan uppdatera på bloggen.
Jag vet ju aldrig om jag kommer börja blogga igen.
Antingen på denna, eller någon annan sida.

Kramar Simon!

HÄR MED TIPSAR JAG ER ATT LÄSA:

Kajsa Pedersen's blogg! - En fantastisk tjej med en grym stil!
Du missar väll inte att läsa en bra blogg med många kunskaper?

Lovisa Sandberg's blogg! - En rolig tjej med grymma outfits!
Ta chansen och läs!


Dela med dig
Postat av: Felizia Andersson (L)

nej men simon ta inte bort den :O

2010-08-26 @ 22:42:41
URL: http://bbabbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0