EN GÅNG VAR VÄLL OKEJ!

Igår kväll kom den bilen igen!
Bilen som spelade turkisk musik.
Och dom hade nerdragna fönster, jag orkade mig upp och kolla ut genom fönstret.

Men seriöst!
Visst det var väll ingen fara igår.
Eftersom jag tänkte att det är bara idag jag hör det.
Men sen nästa kväll så händer det ju samma!
Dom kommer och det var ännu värra låtar.

Det var typ en techno version av turkisk musik.
Man tänker liksom, whaaat?
Ofta man har techno till turkisk musik?
Aja skit samma.
Hoppas jag får en kväll utan turkisk musik den här natten sedan!

Nu är jag reda för skolan!
Snart iallafall, har iallafall vaknat.
Sedan ringde mamma mig för att se ifall jag är vaken.

Hoppas ni har det okej!
Kramar Simon


Dela med dig
Postat av: MATILDA ROSQVIST

malmöfestivalen, själv? :D

2010-08-20 @ 08:16:16
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig här!

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0